Dag 11

23 mei 2019 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Een ongelofelijke easy aloha van uit Yellowstone National park.

Vandaag zekere minder mijlen  maar wel lang in da auto gezeten. Jullie weten misschien wel dat hier ook Bizon rondloopt. Overal....Ook op de weg. Een kleine kudde heeft het voor elkaar gekregen om de weg zeker anderhalf uur te blokkeren en we konden geen kant op, de enige weg naar de camping was die zij geblokkeerd hadden, Damn...File in de bergen, onvoorstelbaar.

Maar goed, wel een mooie dag gehad en ook flink wat Bizon, of buffalo gezien, echt indrukwekkend. De foto's zullen weer spreken. Ook naar Mammoth geweest, een altijd veranderende soort waterval/geiser ding nog wat. Mooi om te zien, ook hier zullen de foto's voor zich zelf spreken. Als laatste zijn we nog naar een paar geiser velden geweest, zeer fraai en een hele aparte geur hing er, komt zo uit het binnenste van de aarde, heel apart.

Tot morgen allemaal, wij nemen een borrel en gaan straks lekker pitten.

Oh ja, we zijn nog even wezen eten bij het lokale restaurant hier, we waren net op tijd, er kwam een buslading chinezen naar binnen, niet normaal, allemaal tsing tsjang plong, allemaal een apart zaaltje in en allemaal binnen no time te vreten en ook zo weer weg, hele dorpje krioelt van deze ietwat vreemde mensen.....

Oh ja twee, omdat het hier nog steeds erg koud is heb ik van ellende.. een nieuwe lange broek moeten kopen. Een echte Wrangler, die hebben ze hier allemaal, ik ga er steeds meer uitzien al een amerikaan; hoed op, wrangler, bergschoenen, alleen een geblokte bloes nog...