Dag 23

4 juni 2019 - Fountain, Colorado, Verenigde Staten

Hey folks

Vandaag welgeteld nul mijlen gereden, niets komma nada. Niets aan de hand hoor maar we werden vanochtend wakker en hadden alletwee zoiets van; lekker blijven liggen en straks bij het zwembad relaxen. Hebben we ook gedaan tot een zeker moment; REGEN!!!!!! Dus, terug naar de auto en daar verder niets doen. Als we naar de geplande dingen waren gegaan hadden we ook petweer gehad, dus wel in orde. 1 voordeel, we hebben vandaag geen geld uitgegeven...hebben we al genoeg gedaan de afgelopen weken.

We hebben een fantastische vakantie achter de rug en ondanks alle gekke weer zaken het zeer naar ons zin gehad, maar ruim drie weken rijden, veel dingen zien en doen, gaat je niet in de koude kleren zitten, dus de laatste twee dagen heeeeeel kalm an, komen we misschien wat fitter thuis dan andere keren.

Morgen de koffers inpakken en woensdag vliegen, Donderdag weer thuis....

Maar we zijn nog niet weg, we schrijven jullie morgen weer denk ik.

Als de internetverbinding een beetje in orde is ook nog een leuk videotje erbij.

See U,

E&B

1. William Van der Kloor:
    4 juni 2019
    Hey Bro,
    Super om jullie reis te volgen🏜 het blijft een waar avontuur, lijkt me🏕

Een dag of twee goed uitrusten voor vertrek naar huis is altijd een juiste keuze. Kom je weer wat fitter thuis naar zo’n ruige roadtrip ... een goede en veilige reis terug 🏜🍀🏜😉
  2. Bram.....😉:
    4 juni 2019
    Veilige terugreis!!!!!! Én niet te moe op het werk dus!!!!!😉 nog even lekker😴😴 tot gauw! Denk laatste groetjes Bram en Joke😊
  3. Jet en rene klaver:
    he skatjes wat gaat de tijd snel....
    als we jullie niet weer spreken heel goede terug reis.. en nog effe genieten in de relaxmode....😘😘😘