Dag 24, de laatste dag in de camper

5 juni 2019 - Strasburg, Colorado, Verenigde Staten

En wat voor laatste dag.....

Lekker rustig hier naartoe gereden, onderweg een lekker kopje koffie en nog een brisket sandwich bij Arbey's, onze favoriet deze rit. Maar op een halve kilometer van de camping af maakt de motor een raar geluid, klonk plotseling als een motorgrasmaaier. We konden wel rijden maar met veel kabaal. Op de Camping met een man staan praten en meldde dat het waarschijnlijk een cilinder klep is die kapot is. Zou zomaar kunnen. Cruise gebeld, die komt morgen dit ding ophalen en wij moeten maar zorgen dat we naar het vliegveld komen....... We zitten hier in Strasburg Colorado, 1 straat en vooral geen taxi's of zo iets. Gelukkig stond de eigenaar van de camping er bij toen ik naar een taxi vroeg, hij bood onmiddellijk aan om ons morgen vaar het  vliegveld te brengen. GEWELDIG, we hebben het meteen geaccepteerd en een afspraak gemaakt voor morgenvroeg. We zitten dan lang op het vliegveld maar dat kan niet boeien, we zijn er. Echt een pluim voor deze man. En Cruise?? We gaan een klacht via Travelhome indienen dat ze zo'n oude RV niet mee moeten geven.

Let op!! Wij zijn gezond en in orde alleen de oude dame had er geen zin meer in....

We trekken een lekker flesje rose open om om onze laatste avond in de aarvie te vieren, gekocht in KOA Arco op de wijn proef avond. Nu speciaal voor deze avond bewaard.

We houden jullie op de hoogte van eventuele dingen die gaan gebeuren..

Talk to  y'all later

Ed en Belinda.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

3. Bram.....😉:
    Veilige thuiskomst! !!!!!
  4. Willy:
    5 juni 2019
    He luitjes, genoten van jullie verhalen, jullie van de hele tour zo te lezen 👍
    Hele goede reis terug en wel thuis