Dag 20

1 juni 2019 - Montrose, Colorado, Verenigde Staten

We zien nu al de borden staat waarop Denver word aangeduidt dat betekent dat het einde van de vakantie nadert, neeeeeeeeee. We kunnen nog wel een paar weken zo reizen in de camper, zonder enig probleem. Maar we hebben nog een paar mooie dagen in het verschiet, so, stay tuned,..

Vandaag naar Montrose , Colorado gereden. Dit hebben we gedaan via Colorado National Monument. Een Prachtige rit langs kliffen, afgronden en vergezichten. Prachtig, echt weer wat voor mij, draaien, keren, stijgen en dalen. We zijn al eerder in Montrose geweest, 4 jaar geleden en zijn op de zelfde camping, een KOA, altijd goed. Om de hoek zit Horsefly brewing comany. Wat vervelend, weer in een gezellig cafe wat eten en een apart biertje nuttigen.lekker op het terras in de zon. Vieze klus maar iemand moet het doen.

Komen we terug op de camping is er een heel roedel Amish aangekomen. Blijft altijd apart om ze te zien maar ze zijn een reis lustig volk want waar we ook in de US zijn, we komen ze altijd wel ergens tegen.

Zie de foto's weer en een spannend flimpje. Veel plezier er weer mee.

E&B

1. Trudy:
    1 juni 2019
    Laatste stuk maar wel nog lekker genieten
  2. Jet en rene klaver:
    1 juni 2019
    jeetje wat gaat het allemaal snel
    times fly when you have fun..
    nog maar lekker genieten xxx