Dag 15

27 mei 2019 - Pocatello, Idaho, Verenigde Staten

Hèhè,

We hebben weer zon, heerlijk, we zitten nu buiten lekker een Bud Light te drinken en te genieten van de zon. Iedereen verbaast zich over het weer de afgelopen dagen. Mount Rushmore en Crazyhorse, en Custer statepark waren zelfs compleet afgesloten.Er lag nu ongeveer 30 centimeter sneeuw!!! Dus ondanks de kou en neerslag hebben we dus wel errug veel mazzel gehad en het Allemaal kunnen zien.

Vandaag zijn we naar Craters of the Moon statepark geweest. Ook in Idaho, Was erg fraai. Een vulkaanlandschap. De foto's spreken weer voor zich. Zonder al te veel verbeelding zie je het lava nog pruttelen.

P1030439P1030445P1030452

Morgen gaan we naar Salt Lake City, Utah. Een staat waar bier en wijn moeilijk verkrijgbaar is dus vandaag meer even bij de slijter geweest🤣. We zitten niet verlegen van de week.

Well, that's all folks, until next time

Hug's 'n kisses,

E&B

1. Rob B.:
    27 mei 2019
    Hi Ed,
    It's easy to get beer in SLC, but not sterkdrank or wijn. There are only a few State Liquor Stores. The main one is near the Prison, and Driving Licence Issuing Centre! Drink IS expensive though, so get your hooch outside of Utah!
    Enjoy!
  2. Jet en rene klaver:
    27 mei 2019
    wat super dat je nu zon hebt heerlijk.
    en een drankje en hapje heerlijk .
    wens jullie nog veel rij en kijk plezier😘😘