Dag 13 en 14

26 mei 2019 - Arco, Idaho, Verenigde Staten

Hi folks,

We hebben weer een beetje internet dus weer een verhaal op ons weblog.

Gisteren echt een schitterende dag in de Grand Tetons gehad, wat een natuurgeweld, schitterende uitzichten en voor het eerst sinds dagen mooi weer, lekker zonnetje erbij dus de bergen mooi verlicht, schitterend. Op een parkeerplaats even de oude dame geparkeerd om een lekker kopje koffie te maken en dan buiten opdrinken met zo'n " view" Wat kan je nog meer wensen.

Vandaag zijn we via Jackson naar Arco gereden en zijn nu in Idaho. In Jackson was een leuk evenement gaande en het was jammer dat we op doorreis zijn, anders waren we zeker blijven plakken. Barbecue trucks, live country muziek, en een bier festival.......... misschien maar goed dat we door moesten.

Nu zitten we in Arco Idaho, vlak land en wederom veel regen en harde wind. Maar we zijn weer veilig op onze plek en vanaf morgen word het veel beter weer in de plaatsen die we gaan bezoeken. Nog anderhalve week in de camper. Alleen dat al is gaaf, nu nog een beetje zon erbij.

Morgen weer nieuwe foto's en verhalen.