Dag 15
25 mei 2015 - Kanab, Utah, Verenigde Staten
Jeeeeeeeeeaaaaaaaaahhh,, we gaan naar Antelope Cayon
We konden online boeken voor de lower canyon, de zeer populaire upper zat ook weer barstens vol, iets is beter dan niets. Maar we hebben fotos van de lower gezien en is zeer de moeite waard en misschien nog mooier dan de duurdere upper. Hopelijk kunnen we morgen echt prachtige fotos posten.
Vandaag weer een kalm-an dagje gedaan, eerst naar coral pink sand dunes statepark geweest, leuk en heerlijk weer. Men mag daar met gemotoriseerde buggys door het zand crossen, niet ons type vermaak maar de omgeving was erg mooi.
Later naar Pipe Spring National Monument gegaan, een fort gesticht in 1870 en bewoond door, voor zover we begrepen hebben de eerste mormonen in Arizona. Erg interessant en zeer efficiënt ingedeeld, zeer leerzaam. Die bighorn koe woont daar ook, de hoorns zitten inmiddels op de voorkant van onze camper..
See y'all later.


Omdat wijzelf op vakantie zijn geweest, niet zo ver als jullie, ga ik al jullie verhalen nog lezen. Ik heb al wel wat foto's gezien en dat ziet er supermooi uit, wat een avontuur voor jullie en wat fijn dat jullie er zo van genieten. Ik ga de rest nog bekijken en laat dan weer van me horen. Veel plezier morgen en tot gauw, groetjes vanuit Enschede, Willy