Dag 14

24 mei 2015 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Zijn we weer, 

We zijn vandaag niet met de aarvie weg geweest, zoals gisteren al gezegd, we waren moe en hebben afgelopen nacht het klokje bijna rond geslapen, heerlijk.

We zijn vandaag Kanab doorgelopen, stelt niet zoveel voor maar  we hebben ons prima vermaakt bij het Little Hollywood Museum. Het blijkt dat hier heel erg veel western films zijn gemaakt, een genre waar we niet echt in thuis zijn. Ik dacht altijd dat ze in Panavision waren opgenomen....In het dorp wel typisch Amerikaanse iconen, die motelsigns,, je ziet er honderden staan, nu hadden we de kans om er een paar te fotograferen 

Ok we gaan bijna de camper weer inleveren en hebben vandaag eens bekeken wat we in Las Vegas gaan doen, we hebben een Elvis show geboekt en zoals het een nederlander betaamt hebben we de goedkoopste show geboekt die er was, slechts 25 bucks. andere shows kosten gemiddeld 80 dollar dus we hopen dat dit een supershow wordt met een foute imitator met een pak en pruik uit de fopwinkel, we liggen nu al in een deuk, we zien wel.

Zojuist een diner van onze eigen barbeque gemaakt, prachtig, een cheap-ass ding van 15 dollar maar doet zijn werk voortreffelijk, en jullie maar denken, die gekke Sens gaat daar zelf niet aan het werk , forget about it.

See ya'll later

Foto’s

1 Reactie

  1. Bram.....😉:
    25 mei 2015
    Afgelopen dagen gelezen én die PRACHTIGE FOTO'S GEZIEN!!!!!!
    ONGELOOFLIJK MOOI DAAR MAN!!!!!
    WAT EEN SUPER REIS!!!!!!
    GENIET ER NOG VAN!!!
    LIEFS
    HILDE,,