25 dollar elvis

3 juni 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hier een heeeeel klein stukje van onze 25 dollar Elvis….......
De artiest wilde niet dat er werd gefilmd, dus dan maar stiekem met mijn fotocamera
Wat een giller.

4 Reacties

  1. Elly jansen:
    3 juni 2015
    Ik had gelukkig net een nieuw pakje zakdoekjes open gemaakt, anders had ik moeten dweilen.Wat een blamage!!!!!
  2. Trudy:
    4 juni 2015
    Vind ik niet leuk :(
  3. Bram.....😉:
    4 juni 2015
    Had gelukkig nog een pak keukenrol liggen!!!!!!!
    GEWELDIGE BEWEGINGEN!!!
    Groetjes!!
  4. Jet en rene klaver:
    5 juni 2015
    Wat een neppie je schaamt je als je er zit voor die man
    Maar wat zullen jullie gelachen hebben.