Dag 9
Howdy,
We zijn nog steeds in Banff Alberta Canada. Vandaag onze eerste " hike" gedaan. Niet zo'n moeilijke hoor, maar we een mooie. Een ongeveer 3 kilometer lange boardwalk langs een kolkend water op weg naar de eerste waterval, een van de vele die we gaan zien. Was mooi dicht bij de camping en via een zeer rustige weg er naartoe gereden. Mooi om te zien leuk om te doen. Rond half drie weer op de camping terug, niet veel zin om nog een andere, aanbevolen, hike te gaan doen.Op zoek naar de wifi bij Starbucks om dit verhaaltje te schrijven.
Een paar feitjes; De maximum snelheid op de snelweg is 90 kilometer!!
Bier en wijn is hier haast onbetaalbaar. Doos budweiser 15 cans ongeveer 21 Euro, pak wijn 4 liter ongeveer het zelfde. Ook een fles wijn gezien als goedkoopste 15 euro.
That's all folks, morgen en overmorgen zeer waarschijnlijk geen wifi.
E&B


xxx
Geniet er nog lekker van !!!!!!!!!!! én je collega's maar lekker werken!!!!
Kan een weekje niet reageren ,word morgen "'geholpen'"
Tot sprekens!!!!!!!! Gr. ook van Jan!