Dag 17 en 18
29 mei 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten
Yes, daar zijn we weer. We hebben 2 dagen geen internetverbinding gehad, vandaar nu pas de update.
We zijn 2 dagen in Zion, national monument geweest en hadden daar een camping midden in het park (deze camping hadden we al een half jaar geleden gereserveerd, en we snappen nu ook waarom we dat toen al moesten doen) Fantastisch wat een pracht plek, blauwe, gele ,knalrode vogels, kolibries alles vliegt hier om de camper. En het mooiste van alles: we zitten lekker op onze stoeltjes, krijgen we visite van een paar hertjes, hoe mooi kun je het krijgen!
We hebben heel veel gewandeld (of zoals ze het hier zeggen: gehiked), steile bergen op, heel erg veel moois gezien, een betere afsluiting dan dit kunnen we ons niet wensen. We saved the best for last. Maar we hebben ook nog 3 dagen Las Vegas, is ook wel apart om te doen.
De Las vegas verhalen en foto's volgen nog.
E&B


Prachtige fotoos
Enjoy en heel veel plezier in las vegas
Xxxrene en jet
GEWELDIG MOOI!!!!!
Wat een mooie reis maken jullie en wat
een prachtige foto's zeg!! Geweldig.
Veel plezier nog.