De eerste dag in de camper.

15 mei 2019 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Howdy folks

We hebben vandaag onze camper opgehaald. Het ging een beetje met horten en stoten. Eerst deed de koelkast het niet op gas, betekend onderweg geen koeling. Goed, binnen tien minuten gefixt, op weg naar de Wallmart bleek de rechter buitenspiegel ook nog eens los te zitten konden we weer terug naar Cruise America.

20190514_124339

Uiteindelijk op weg naar Estes Park, een plaats in de rockies en een schitterende weg door de bergen, draaien en keren, echt een weg voor mij. De camper rijdt prima, een ouwe bak met ruim 100.000 mijlen op de teller is het goed te doen. Gaat de aankomende 22 dagen ons huis zijn. De boel is uitgepakt en we zitten nog in het laatste zonnetje met een biertje bij onze RV, spreek uit aarvie, zo heet zo'n ding hier. De buurvrouw nodigde ons meteen uit om te " socializen" echt amerikaans maar geen zin in.........

Bij de Walmart inkopen gedaan en de BBQ met bijbehorende brandstof en vleesch zijn binnen en morgen ga ik die in elkaar zetten.

20190515_17173220190515_182817

de campground een prachtig uitzicht op de rockie mountains.

P1030185

Well, thats all folks, keep following us and have a great time with us

1. Aly:
    Prachtig!
  2. Jolanda:
    15 mei 2019
    Het echte vakantie vieren is begonnen begrijp ik ;))
    Geniet van de RV en de alcohol en vleesch oh ja en natuurlijk ook van de mooie omgeving!
  3. Rob B.:
    15 mei 2019
    Looks great Ed Belinda! Am following your travelblog. Super cool!
  4. Nanette en roland:
    Heerlijk!
  5. Thea:
    15 mei 2019
    Ziet er goed uit jullie vakantie home.
  6. Ellen Bogers:
    15 mei 2019
    Veel plezier ziet er goed uit!
  7. Yildiz:
    15 mei 2019
    Geweldig!! Veel plezier samen!
  8. Trudy:
    18 mei 2019