Dag 5

25 mei 2017 - Peachland, Canada

Hello every body,

Vandaag een rustig dagje gehad. Gisteravond een onverwacht cafe bezoek gedaan en daar was het Wing Special, veel vreten voor weinig en zoals het een goed hollander betaamd hebben we daar flink gebruik van gemaakt. Heerlijk.

Vandaag een relatief korte rit gemaakt naar O' Kiefe ranch. Een leuk openlucht museum over de geschiedenies van Canada. Leuk op gezet, niet te moeilijk en vooral rustig. Allemaal leuk en aardig, nog veel belangerijker.... we hebben onze eigen bbq gekocht, jaja, jullie dachten dat we op vakantie even rust zouden hebben, niets van waar. Perfect dingetje voor 20 CAD,m omgerekend 12 Euro. Over omrekenen gesproken; benzine kost hier 0. 77 cent per liter..,. Mag ook wel want de aarvie zuipt ongeveer 1 op 4. Op een van de foto's zie je Belinda bij een meer staan en er liggen zandzakken. Da's niet voor niets, er is zoveel warmte geweest hier dat de sneeuw in de bergen harder smelt dan normaal en hier het resultaat.

Tot de volgende keer allemaal, morgen gaanwe de Rocky Mountens in. Hoop op mooie avonturen.

E&B