Dag 23

12 juni 2017 - West Vancouver, Canada

Hallo allemaal,

Vandaag onze laatste dag in de camper, morgen leveren we hem weer in en komen naar Nederland.

Wel weer een hele leuke dag gehad, we zijn naar de Capelino suspensionbridge geweest.Zit hier om de hoek van de camping. Een heel mooi park met als hoofd attractie een 80 meter hoge en 145 meter lange hangbrug. Echt heel fraai. Het ding wiebelde best en zelfs Belinda is er zonder veel zweetdruppels overheen gelopen. Aan de andere kant van de kloof ook een hele leuke wandeling via een boardwalk door en langs de toppen van het regenwoud. Erg fraai om zoiets van dicht bij te bekijken. Als afsluiter een skywalk gedaan. De foto's spreken voor zich denk ik. En vanmorgen , onderweg naar de gratis shuttlebus, een van onze favoriete ontbijtplekken; een Denny's. Altijd goed, gezond en betaalbaar, hier hebben we er maar twee gezien, in Amerika zijn er altijd wel een paar in de buurt. Heerlijk .

Zoals gezegd, morgen weer naar huis en, heel gek, vinden we deze keer eigenlijk niet erg. We hebben echt een weergaloos mooie vakantie gehad, veel mooie dingen gezien en ritten gemaakt maar Amerika is veruit ons favotiete land. Hier heel veel van het zelfde en met name bergen. In USA veel meer afwisseling van landschap, en met 4 ritten daar gemaakt te hebben weten waarover we praten.

Maar Canada is echt een aanrader .

Geniet van de foto's, komt wellicht vanuit huis nog wat bij, merk je vanzelf.