Dag 12

22 mei 2015 - Cannonville, Utah, Verenigde Staten

Hi folks

Daar zijn we toch nog, we hebben vandaag een prachtige maar onverwacht weer een lange dag gehad.

Capitol Reef National Park was het plan, inclusief overnachting op een van de mooiste staatscampings , Fruita Campground. Maar het is Memorial Day weekend en alle plaatsen waren bezet, deze kun je voor dit type camping ook niet bespreken, frist come, first served, dan door rijden  naar een plaatsje verderop, Torrey, alles, ook alle campings die daar in de buurt waren, booked solid, geen plekje meer te krijgen. Tsja en wat nu?? KOA boek erbij, Bryce Valley bellen, JA nog 1 plek, eentje nog, ik heb m direct vast gelegd met onze creditcard, zonder zo'n ding ben je hier trouwens nergens. Wel 100 mijl verder maar daarover straks meer.

Terug naar Capitol Reef, een prachtige maar steile hike gemaakt naar Hickman Natural Bridge. Groots en meeslepend ook het pad van bijna twee mijl ernaartoe.

Met de panoramaknop van mijn telefoon een paar prachtige overzichten kunnen maken.

Goed, daarna door naar Brice Valley, Canonville, hier waren we 8 jaar geleden al eens geweest. De route er naartoe is de Senic Byway 12, een route naar mijn hart, wat een weg, meest spectaculair is de Hogsback, een bergpas van ongeveer 4 mijl echt over de lengterichting van de top van de berg, links en rechts alleen afgrond, alleen een stuk veiliger dan van de week.(als je op Youtube zoekt kun je m vinden) 8 jaar geleden wisten we niet dat dit kwam, nu wel en enorm er van genoten, schitterend.. Utah heeft vele gezichten maar dit is voor wat wij hebben gezien wel een van de mooiste kanten van deze enorme staat.

Well thats all for today, see y'all later, and its Budweiser time............ja wanneer niet hoor ik jullie denken............ Hallo, we hebben vakantie!!