Dag 10

22 mei 2019 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

En daar zijn we weer.

Vandaag een onverwacht lange reisdag gehad, weer 300 mijl. Waarom? De bergpas van Buffalo naar Cody, onze stop voor Yellowstone , was flink besneeuwd en van diverse kanten werd ons afgeraden er met de camper langs te rijden.; te gevaarlijk. Wat dan?,, Nou zoals we gisteren al melden, via Montana, ik schreef per vergissing Nebraska. Maar wat zijn Wyoming en Montana saaie staten om te rijden, tering, niet normaal, geen bal te beleven onderweg.

Maar eenmaal in Cody aangekomen was het de lange maar vooral veilige trip de moeite waard. Mooie camping maar vooral een leuk plaatsje.

Ik heb eindelijk een betaalbare hoed gevonden die mij past!!!! Alles wat ik ooit zag was te klein. Staat best wel, vinden jullie ook?

20190521_162955

Ook een lokale bar bezocht om een goed bier te drinken, erg leuk, tussen hoofdzakelijk locals. Mooie bar in een oud en fraai hotel.

20190521_17024420190521_161913

En als laatste; Bubba's Bar'b'q. Jullie snappen het natuurlijk wel daar moesten we naar toe, slechts 5 minuten lopen van de camping. Was erg lekker en gezellig, vooral ook betaalbaar en veel!!

20190521_18383520190521_194559

We nemen nog een afzakkertje in de wagen en gaan morgen naar Yellowstone. As always, keep you posted.

E&B

de bijgevoegde foto's spreken weer boekdelen.

1. Thea:
    Leuk hoedje
  2. Jolanda:
    22 mei 2019
    Staat je idd goed dat hoedje!
  3. Man-met-baard-die-witgoed-in-toom-probeert-te-houden:
    22 mei 2019
    "I'm a poor, lonesome cowboy, and a long, long way from home."
    Puike hoed, Ed!
    Moest meteen aan jullie denken toen ik vandaag wakker werd met het volgende nieuwsfilmpje: https://edition.cnn.com/videos/us/2019/05/22/california-rv-police-chase-crash-vpx.cnn/video/playlists/atv-trending-videos/
    Hopelijk gaat het weer snel een beetje meewerken. Dikke handshake én, zoals ze dat in goed Engels formuleren,, bon voyage! ;)
  4. Aly:
    22 mei 2019
    Sneeuw, wie verwacht dat nou!? Hopelijk gaat het weer beter worden. Ennuh die hoed Ed, geweldig!